Mit jelent az FM rvidts?
A Lengyel szkhely FM Group Polska 1997. ta foglalkozik parfmk gyrtsval s forgalmazsval. E cg ksztmnyei az FM, vagyis FEDERICO MAHORA mrkanvre keresztelt termkek.
A cg 2004. szeptemberben kezdte el termkeit MLM (network marketing) keretben eljuttatni a vsrlkhoz.
A siker egy egyszer tletnek ksznhet, mely szerint: vedd meg az eredeti illatolajat a gyrttl s egysges, eszttikus csomagolsban j mrkanven juttasd el a fogyasztkhoz.
Ez az j mrkanv a: Federico Mahora.
Mirt adjk el a cgek az illatolajat s mirt ri meg ez a gyrtnak?
1. Az illatolajat nagyon drgn adjk el.
2. Nincs marketing s csomagolsi kltsg, mgis egyre tbben ismerik meg a gyrtk neveit s termkeit.
3. Eredetileg a cgek a parfmkkel a gazdagabb rteg embereket cloztk meg. gy, hogy az illatanyagot eladjk mindenki szmra elrhetv vlnak a termkek, egyre tbben kezdik el hasznlni azokat. Igaz nem az eredeti csomagolsban, de a vrt minsgben! Ez nagy reklmrtkkel br!
Haznkba az els termkek 2005. mrciusban rkeztek. Az rtkestsi hlzat jelenleg is szervezdik. Amennyiben n is szeretne az rtkestsi hlzat tagja lenni hvja a 06 30 999 6354 telefonszmot.
Csakgy, mint Lengyelorszgban, Szlovkiban s Csehorszgban, haznkban is robbansszer terjeszkeds s siker vrhat. Ugyanis a parfmolaj - mely a parfmk alapja – olaszorszgi illatszergyrbl szrmazik. Abbl a gyrbl, ahol a jl ismert mrkk illatanyagait lltjk el. gy garantlt a kivl minsg!
|